האוניברסיטה הפתוחה - לימודי חוץ

Sales Master - הכשרת מכירות

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,באר שבע והדרום,ירושלים והסביבה,השרון,חיפה והסביבה,שפלה

 

רקע

מקצוע המכירות הוא מקצוע איכותי, שכדי להצליח בו נדרשות מיומנויות רבות ומגוונות, כמו פסיכולוגיה התנהגותית, NLP , שפת גוף, רטוריקה, Story Telling ועוד, והוא כרוך בלמידה מתמדת. מי שישלוט בכל אלה יבטיח לעצמו מסלול קריירה בטוח, מהנה ומתגמל.

 

סניפי לימוד:
◄ תל אביב

 

היתרונות של מקצוע המכירות

  • זהו אחד המקצועות המעניינים ביותר – כל הזמן מוצבים בו יעדים ומטרות חדשים, הוא חותר ושואף למצוינות, כרוכה בו אינטראקציה מתמדת עם אנשים, והוא מבטיח חשיפה לעולמות חדשים.
  • תמיד תהיה בו עבודה – זהו המקצוע החשוב ביותר בכל עסק, ואין לו תחליף. כבר שנים שהביקוש לאנשי ולנשות מכירות הם הגבוהים בשוק, יחד עם המקצועות הטכנולוגיים.
  • זהו מסלול קריירה – איש או אשת מכירות יכולים להתקדם לתפקידי ניהול וניהול בכיר, כל הדרך עד למנכ”לות.
  • תמיד אפשר להגדיל את ההכנסות – גובה השכר תלוי רק בכם.

 

מטרות הקורס

  • המטרה הראשונה והעיקרית היא הבנת עבודת המכירות – תהליכי מכירה, דרכי השפעה, ומרכיבים פסיכולוגיים המשמשים בעולם המכירה.
  • רכישת סל כלים רחב שיאפשר לכם מיגוון תעסוקתי וכיווני קריירה מגוונים.
  • אימון בעבודת המכירות על מנת להבטיח שתהיו אנשי מכירות מיומנים בכל מקום ובכל תחום.

 

נושאי הלימוד המרכזיים

State of Mind –  מערכת אמונות של איש מכירות, מדיטציה – שיטת סילבה, לחשוב בגדול ולהצליח בגדול, מערכת אמונות חיובית

ראפור –  מהו ראפור? מה לזה ולמכירות? איך יוצרים חיבור על חושי?הדרך “המוצלחת” לשבירת ראפור

NLP – עוגנים חשיבתיים, מסגור, מהן סוגסטיות? שתילת סוגסטיה בסיפור

שפת גוף – מבוא לשפת גוף, שימוש בשפת גוף, לקרוא שפת גוף של אנשים, סוגי תקשורת (V.A.K), סוגי התקשורת, איך מזהים את סוג התקשורת? סוגי תקשורת ומכירות

הפסיכולוגיה של המכירה – תורת השכנוע, מסגור תודעתי, זיהוי סוג הלקוח, כשלים לוגיים, אפקט היחסיות, שימוש בטכניקות, מודל שאלות- ארבעת השאלות (spin Sale), שיטת Strait line, 10X

אינטונציות – מהי אינטונציה? מה חשיבות האינטונציה, הקשבה לפרא שפה, פיענוח איתותים בקול

מעקב Followup – מהו תהליך Followup? חשיבות ה- Followup במכירות, הפסיכולוגיה בתהליך Followup

עקרונות המכירה – מהם השלבים במכירה? , חשיבות ומטרת כל שלב במכירה, מקצרים בדרך מקצרים בכסף, מוכנים לסגור?

לפני מכירה/אחרי מכירה – השלבים השונים בחיי הלקוח, מכירה קצרה ומכירה מתמשכת, הטיפול בלקוח Pre-Sale, הטיפול בלקוח After-Sale

שיווק – השלב הראשון במכירה, רציפות מסרים מקמפיין למכירה, מונחים בשיווק, דרכי השיווק של העולם החדש, מיתוג במכירה, ניתוח נתונים

 

שיטת הלימוד

במהלך הלימודים יבצעו התלמידים פרויקטים, יתרגלו בקבוצות, ינתחו סיטואציות וינהלו שיחות.

 

דרישת הקורס

  • נוכחות חובה ב-80% מהקורס לפחות
  • הגשת כל הפרויקטים והעבודות
  • מוטיבציה גבוהה להצליח

 

קהל היעד

הקורס מיועד בעיקר לשני סוגי לומדים:

  • כל מי שעוסק במכירות (ולא חשוב כמה זמן), ומעוניין ללמוד את העולם שהוא עוסק בו לעומק, ולרכוש כלים חדשים שיפתחו בפניו עולם של אפשרויות חדשות.
  • כל מי שרוצה לעסוק במכירות, להתקדם ולהצליח בתחום זה, להשׂתכר היטב, ולפתח קריירה בעולם מסעיר, מהנה, מאתגר ומתגמל.

תנאי קבלה

ראיון אישי

משך הקורס

הקורס נלמד בהיקף של 60 שעות לימוד אקדמיות במסגרת 15 מפגשים.


כל מסלולי הלימוד של  האוניברסיטה הפתוחה - לימודי חוץ


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649